Працюємо для вас з 1996 року

FAQ

1. Як відбувається розрахунок за роботи?

Сплата робіт відбувається поетапно. При підписанні договору замовник оплачує від 10 до 30% вартості робіт авансом, далі по виконанні робіт щотижня або один раз на два тижні. При цьому ми надаємо фінансовий звіт про виконану роботу та закуплені матеріали. Усе це описано у договорі.

2. Яку гарантію та на які роботи ви даєте?

Гарантія на роботи – 3 роки з дня здачі об’єкта та підписання «Акту виконаних робіт». Гарантія надається на всі роботи, виконані якісним матеріалом, схваленим виконробом. Якщо замовник наполягає на своєму матеріалі – гарантія на такі роботи, виконані з використанням цього матеріалу може не надаватися. Це вирішується за домовленістю сторін.

3.Чи можу робити ремонт поетапно?

Так, можете це обумовлюється в договорі. При частковому ремонті також після закінчення етапу робіт підписується «Акт виконаних робіт», а подальші роботи ви плануєте самі і заздалегідь повідомляєте про дату їх початку виконавцю.

4. Який матеріал ви використовуєте та хто його закуповує?

Ми використовуємо матеріал, у якому гарантуємо якість робіт. Закупівля може здійснюватися виконробом за цінами складів при наданні товарних чеків (додаються до щотижневого звіту), замовником - при схваленні виконробом цього матеріалу, або спільна закупівля виконроба разом із замовником (виїзд безкоштовний).

5. Чи можу я змінювати дизайн та види робіт у процесі ремонтних робіт?

Так, можете, якщо заздалегідь попередите виконроба про ці зміни. Якщо зміни запроваджуються після виконання певних робіт, то замовник оплачує виконані роботи та додатково зміни щодо робіт. Ці пункти є у договорі.

6. Як я бачитиму витрачання коштів?

Щотижня, або один раз на два тижні ви отримуєте повний звіт щодо виконаних робіт та закуплених матеріалів (з додатком чеків та накладних на матеріали) та залишком коштів.

7. Чи можна замовити вбудовані меблі в іншій фірмі, якщо ви робите ремонт?

Так можна. У цьому випадку замовник надає проект вбудованих меблів та побажання виконавця з виконання робіт для подальшої установки меблів.

8. Як часто має замовник приїжджати на об’єкт?

Якщо є точний робочий проект та визначено весь матеріал, може й не приїжджати. У нас існує така послуга, як віддалений ремонт, коли замовник бачить весь процес робіт через інтернет (фото, відео).

Якщо точного проекту немає і можливі зміни в процесі роботи, то 1-2 рази на місяць.

9. Які знижки на роботи?

Знижки надаються лише на комплексний ремонт від 50 кв. по підлозі приміщення. Сума знижки від 3% до 10% від фактичного кошторису робіт (застерігається індивідуально).

Якщо у вас виникли будь-які питання, ви можете задати їх, використовуючи форму зворотного зв’язку на сайті , або написавши нам live-64@ukr.net